Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych w Lublinie

Kompletne, legalne i skuteczne metody na zwiększenie

liczby odwiedzin,klientów i dochodów firmy.

check-mark-signWyższe pozycje w wynikach wyszukiwania

check-mark-signWzrost ruchu i konwersji

check-mark-signWzrost telefonów od klientów

check-mark-signWzrost zwrotu z inwestycji (ROI)

check-mark-signWzrost sprzedaży, dzięki SEO

check-mark-signZwiększenie widoczności marki w wyszukiwarce

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to proces, którego celem jes zwiększenie widoczności strony i umieszczenie jej jak najwyżej w rankingu wyników wyszukiwania (SERP -Search Engine Results Page) np. w Google.

W pozycjonowaniu stron najważniejsze są dwa elementy:

  • tworzenie wartościowej i angażującej czytelników treści,
  • oraz pozyskiwaniu wartościowych linków do własnej strony.

Trzecim elementem uzupełniającym powyższe jest optymalizacja techniczna strony oraz optymalizacja pod kątem SEO.

Proces pozycjonowania jest ciągły i nie przetrwany.
Oznacza to, że z pozycjonowaniem strony związana jest
realizacja długoterminowych celów przedsiębiorstwa.

WARTOŚCIOWE TREŚCI NA STRONIE

Treści, które znajdują się na stronie powinny być najwyższej jakości.

Co to oznacza?

Chodzi o to zainteresować czytelników swoją historią (storytelling) i przekazać naprawde przydatne porady, opisać użytkowanie produktów lub opublikować ciekawy Study Case (studium przypadku – przykładową realizację).

Ciekawe treści angażują czytelnika. Spędza więcej czasu na stronie i chętnie udostępnia takie treści znajomym. Pozytywnie wpływa to na proces pozycjonowania.

Wartościową treść należy dodać już podczas tworzenia strony internetowej. Następnie regularnie podczas pisania bloga firmowego.

WARTOŚCIOWE LINKI DO STRONY

By strona znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania, do strony muszą prowadzić wartościowe linki.

Jakie linki są wartościowe?

Wartościowe linki to te, które znajdują się na stronach:

  • posiadających autorytet,
  • powiązanych tematycznie.

Do stron posiadających autorytet (zaufanie, trust) można zaliczyć:

  • portale społecznościowe, mp.: facebook.com,
  • znane portale ogólnotematyczne, np.: wp.pl,
  • wartościowe fora internetowe ogólnotematyczne, np.: kafeteria.pl/forum,
  • najlepsze katalogi internetowe, np.: gwiazdor.pl,
  • pozostałe witryny z autorytetem, np., wikipedia.org.

Do stron powiązanych tematycznie można jako przykład można podać:

  • tematyczne serwisy internetowe,
  • branżowe fora internetowe,
  • branżowe blogi,
  • branżowe katalogi stron internetowych.

OPTYMALIZACJA TECHNICZNA I SEO

Optymalizacja techniczna jest wdrażana podczas projektowania i tworzenia strony internetowej. Również optymalizacja pod kątem SEO jest wdrażana na samym początku budowy strony.

Jej głównym celem jest ułatwienie botom na „przeczesanie” strony, eliminacja błędów technicznych, usprawnienie korzystania z serwisu oraz zwiększenie szansy na wyższe miejsce w wynikach wyszukiwania.

Częścią optymalizacji technicznej jest przyśpieszanie ładowania się strony. Ma to duże znaczenie z dwóch powodów. Po pierwsze ładowanie dłuższe niż 3 sekundy powoduje, że duża część odwiedzająch wychodzi ze strony. Po drugie szybkość ładowania strony jest jednym z ponad 200 czynników wpływających na ranking stron – SERP Google.

Fazy pozycjonowania

Wybór celów

Pierwszym etapem jest wybór celów jakie powinnna realizować strona internetowa.

Może to być, zwiększenie ilości odwiedzin, zwiększenie liczby telefonów od klientów, budowa listy mailingowej, zwiększenie widoczności marki.

W zależności od wyboru celów wybiera się odpowiednią strategię pozycjonowania.

Strategia pozycjonowania

W zależności od wybranej strategii wybierany jest
model rozliczenia.

Ma on wpływ na to ile fraz będzie pozycjonowanych, jaki długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania oraz ile kosztuje pozycjonowanie.

Oprócz czystego pozycjonowania warto zlecić usługę audytu SEO, czyli jak strona aktualnie posiada parametry i czy spełnia rózne wymagania.

Wybór słów kluczowych

Słowa kluczowe, inaczej keywords, to frazy na jakie będziemy pozycjonowali stronę internetową.

Wybór odpowiednich słów jest bardzo ważny. Po pierwsze słowa mają przynieść odpowiednio duży ruch. A po drugie ten ruch musi być wartościowy.

Oznacza to, że należy należy przyłożyć dużą wagę przy wyborze słów kluczowych. Wpływa to na zwrot z inwestycji.

Monitoring pozycji

Ostatnim etapem pozycjonowania jest optymalizacja, zdobywanie wartościowych linków do strony i monitoring pozycji.

Bez względu na wybór modelu rozliczenia monitorowanie jest ważne ponieważ to najbardziej widoczny efekt pracy pozycjonera.

Monitoring pozycji dokonywany jest codziennie zazwyczaj poprzez aplikacje online.

Przykładowa pierwsza strona wyników

wyszukiwania w wyszukiwarce Google.

Na powyższej grafice znajduje się zrzut ze strony z wynikami wyszukiwania na frazę: „zabawki dla trzylatka„. Wyniki zaznaczone na czerwono są to płatne wyniki wykupione w Google Adwords. Natomiast pozostałe wyniki to tzw. wyniki naturalne. Wśród nich znajdują się wyniki obrazów. Czasem zdarzają się inne rodzaje wyników na pierwszej stronie np. filmy, wiadomości albo mapy.

Aby zdobyć konkretny ruch na swoją stronę należy znaleźć się na pierwszej stronie wyników. Najwięcej kliknięć zbierają 3 pierwsze wyniki. Stąd też często koszt pozycjonowania wynosi więcej za TOP3, w przypadku pozycjonowania lokalnego płatnego za efekt.

Pozycjonowanie stron internetowych - cennik

Poniżej znajdziesz cennik pozycjonowania w ramach miesięcznego abonamentu. W przypadku chęci innego sposobu rozliczenia wypełnij formularz kontaktowy na dole strony i przedstaw swoją propozycję.

Start

Pakiet start przeznaczony jest dla osób chcących rozpocząć działania marketingowe w Internecie.
od 390/zł/mc
  • Wstępna optymalizacja strony internetowej (do 5 podstron)
  • Dobór optymalnych słów kluczowych
  • 10 fraz kluczowych
  • Linki ze stron tematycznych
  • Linki z katalogów premium
  • Linki z zaufanych stron
  • Monitoring pozycji
Wyślij zapytanie

Maxi

Pakiet przeznaczony dla wszystkich firm i osób planujących intensywne działania promocyjne w Internecie
od 900/zł/mc
  • Optymalizacja strony internetowej (do 20 podstron)
  • Dobór optymalnych słów kluczowych
  • 30 fraz kluczowych
  • Linki ze stron tematycznych
  • Linki z katalogów premium
  • Linki z zaufanych stron
  • Monitoring pozycji
  • Linki z mediów społecznościowych
  • Przyśpieszenie strony internetowej
  • Opieka nad stroną internetową
  • Pisanie artykułów na bloga:  6 artykuły miesięcznie
  • Prywatne zaplecze
  • Linki z katalogów firmowych premium
  • Komentowanie tematycznych blogów
  • Marketing szeptany na forach internetowych
Wyślij zapytanie

Jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem strony wypełnij poniższy formularz

Zapytanie o pozycjonowanie

11 + 10 =